شروع دوباره

شروع دوباره!

سلام من برگشتم!! wink

حتما الان با خودتون میگید اصلا تو کی هستی؟! ما که تو رو نمیشناسیم! بعدشم اصلا کی رفتی که حالا باز برگشتی؟! چرا رفتی؟ چرا برگشتی؟ و کلی سوال دیگه...؟!!عجله نکنید به همه سوالاتون جواب میدم اما یکی یکی!

قبل از هرچیز بذارید اول خودم رو معرفی کنم: این جانب علی شنوایی قناد هستم، دانشجوی سینما. به عکاسی و فیلم برداری و مونتاژ هم علاقه دارم ( گرایش رشته ام تدوین هست ) تازگی ها کمی هم به مطالعه علاقه مند شدم و الان که دارم این مطلب رو براتون مینویسم، رمان جذاب "بر باد رفته" اثر "مارگارت میچل" رو در دست خواندن دارم! (این اصطلاح رو خودم همین الان ابداع کردم نمیدونم درسته یا نه!laugh)

حالا اینکه گفتم برگشتم دلیل داره و اونم اینه که من چند سال پیش یک وبلاگ داشتم به نام "بَسّام" که توش مطلب میزاشتم و خیلی فعالیت میکردم و حتی به صفحه اول گوگل هم راه پیدا کرده بودم اما بعد یک مدت رهاش کردم و دیگه آپدیتش نکردم واسه همین الان اگه بخواید پیداش کنید باید دقیق سرچ کنید "وبلاگ بسام" یا اینکه اسم کاملم رو سرچ کنید. (که البته این مورد دوم ممکنه جواب نده!frown) اصلا چه کاریه آقا اگه میخواید وبلاگ قبلی منو هم ببینید من خودم لینکشو توی همین پست براتون میذارم که دیگه شما به زحمت نیفتین!

لینک وبلاگ سابق من " وبلاگ بَسّام "

اما غرض از مزاحمت مجدد اینکه آقا ما داشتیم وبگردی میکردیم و سوالایی که ذهنمون رو به خودش مشغول کرده بود توی نت جستجو مینمودیم که یهو برخوردیم به وب سایت آقای "امین آرامش". قبل تر هم وبلاگ ایشون رو دیده بودم و یکی از مطالبشون با عنوان "چگونه کتابخوان شویم؟" رو خونده بودم. توی همون مطلب هم یکی از پیشنهاداشون این بود که یک وبلاگ بزنید و خلاصه کتابایی رو که میخونید رو به اشتراک بذارید تا هم خودتون بفهمید که چی خوندید و مطالب کتاب براتون یادآوری بشه و هم کامنت گرفتن از دیگران انگیزه ای بشه برای بیشتر کتاب خوندن. ( که البته من اون موقع متاسفانه خیلی حرفشون رو جدی نگرفتمblush ) اما حالا بازم بعد یک مدت دوباره به صورت اتفاقی وارد وب سایتشون شدم و کتاب رایگان "وبلاگ، رزومه آنلاین" رو دانلود کردم و یک نگاه اجمالی بهش انداختم که این هم انگیزه ای شد برای راه اندازی وبلاگ جدید و شروع دوباره ی نوشتن!

 

پی نوشت: یکی دیگه از دلایل تصمیم نوشتن در وبلاگ جدید خواندن تعدادی از پست های وبلاگ قبلی و یادآوری روزگار خوش وبلاگ نویسی بود

 

پی نوشت2 (مهم*): من مقصد لینک ها رو به شکل باز شدن در پنجره جدید تنظیم کردم ولی ظاهرا پاپ آپ بلاکر کروم اون رو به عنوان پاپ آپ میشناسه و باز نمیکنه! برای بازکردن لینک ها توی کروم باید بعد از یک بار کلیک روی لینک، از سمت راست نوار آدرس (URL) روی آیکن پاپ آپ بلاکر کلیک کنید تا لینکی که روش کلیک کرده بودید دوباره توی پاپ آپ بلاکر نمایش داده بشه و دوباره روش کلیک کنید تا باز بشه!

( گیج شدید نه؟! indecision )

یادم باشه یک پست آموزشی با عکس برای این مورد بنویسم!enlightened